tugcemercann oy masallahh 😇😇bende 17+6 yim. henuz hissetmedim, ama cok sabirsizlsniyorum oglusumun tekmesini bekliyorumm 👼👼👼
Cigdembakar tugcemercann benimde erkek ilk defa hissettim bende inşallh kısa zamanda hissedersinz sizde😍
cevriyetoy Cigdembakar uyuma süresi biraz fazla bebisin halen 😁 ama giderek güçlenecek ve artacak bende 17 18. De falan hissetmiştim şimdi 22+5 teyim bildiğin tekme yiyoruz artık babamız da dokununca hissedebiliyor rahatlıkla
DBKara tugcemercann Akşama kan veririm o zaman herşey net olur inşAllah dua edin şu mübarek günler hürmetine hakkımızda hayırlısı kolaylıkla olsun🤲
ZzeynepTopuzGlpnar 🙂) 18+4 de yim ben henğz tekmelemedi oğluşum 😀 çok nadir hissediyorum ama süper bi duygu anında yüzünü güldürüyor insanın 🙏🏻🙏🏻