Cigdembakar 18+2 günlük hamileyim hiç bu kadar net hissetmemiştim bağrsaklarm çalılıyo gibi olurdu öncedn bu sabh ilk defa fazla hissettim 😍 sizler ilk ne zaman hissettiniz nasıldı bundan sonra sıklaşırmı bnmde yoksa arada bir mi olur
Mine Cigdembakar hayırlı olsun güzel duygulardan biri daha başlarda çok seyrek oluyor gittikçe daha çok hareketlenip hissettiriyorlar kendini uyku süreleri çok fazla hala🤗🤗🤗
1PrensAnnesi Cigdembakar hoşgeldin uykusuz gecelerin başı💕💕💕 ilk zamanlar seyrek ve hafif vuracak 26 haftadan snra kıpır kıpır hiç durmyack yerinde onuda geçtim sürekli şiddetle tekmeleyecek babalarını uyandrıolar bazen düşün 🙏🏻 Ama bin şükür varlıklarına çok tatlı hisler hayırlı olsn sizede
reflesha Cigdembakar hayirli olsun minik ayagin ilk tekmesi bende o haftalarda hissetmistim simdi beklersin ne zaman vurucak diye 😍😍
kocabay Haticeyildiz Alpker bende öyle biyorum kızım 3 buçuk yaşında geçen ilk dozu yaptilar dün de ikinci dozu yoaacaklardi istemedim cok ağrılı geçiyor çünkü
GamzeGoktas Cigdembakar bundan sonra dahada artar ve sonlara yaklastikca acimaya baslar benim sanki etim aciyordu 🤣
ruzgar_bulut_ GamzeGoktas ankarada özel bi klinikte yaptirdim doktorum cok cok basarili bi doktordu. 200-250 bin civari tuttu.
Aysealty Benim 15.haftada dün sanki avcumun içine bişi degdi gibi hissettm tatlı yemiştm acaba bebişim olabilir mi 🙈Erken mi acaba daha yoksa yine mi gaz sancısı😂