Tuba-Sahra Mamiii20 rabbim yardımcın olsun canım ciğer geliştiricilerin yapıldı mi inşallah biraz daha bekler kuzun aslında haftası iyiymiş gelişim olarak mı 32 ye uyumlu ewet biz 40 gün kaldık kuvezde oksijen sorunumuz çok oldu
Glsnarstrn Mamiii20 bizde 31 haftalığız ama 2 hafta geriyiz.sizin bir süredir mi var gerilik yeni mi ?
Tuba-Sahra Skryszn ya hosgelmis erkenci minnak genel durumu nasıl peki şimdi biraz sabır inşallah çabuk kavuşur annesine bebeğine güç vermelisin sormak istedikleriniz olursa cevaplarım 💜biz şuan kro 5 aylık olduk sabrın sonu mutluluk olsun
Skryszn Tuba-Sahra iğne vuruldum ama ciğerleri gelişmemiş Ben yarın çıkıcam hastaneden Bebeğimi bilmiyorum
emiHartge Skryszn Ben 33. Haftaya girdim. Gebelik diyabeti var. şuan hastahanede tedavi görüyorum. Birkaç gündür sancım vardı açılmam varmış 1 cm. İlaç ve iğne alıyorım Bende endişeliyim
Tuba-Sahra Skryszn bizde 13 gün tüple oksijen aldık 3 hafta fanusla oksijen aldık 3 gün de kuvez içi inşallah hersey yoluna giriyor rabbim tez vakitte kavuştursun
oldedi Skryszn affınıza sığınarak soruyorum neden acaba ciğerleri gelişmiyor vucudun kendisinin yaptıgı birşey mi?