Civcimibeklerken Nuribasak canım biraz daha dayan emin ol elimden gelse normal Doğumu tatmak isterim Allah kolaylık versin inşallah
Civcimibeklerken Gyed bilmiyorım canım ama bence sen pek fazla takma çünkü şekerin bile yokmus biraz abartı yapıyor demekki doktorun
OnurunAnnesi2019 Civcimibeklerken evet ultrasonun yanilma payi var. Dogduklarinda gorecez artik ne kadar dogru olculmus 😊
OnurunAnnesi2019 Perininannesi aynen benimkide oyleydi o haftalarda. Cok kafama takmiyorum, doktorda zaten korkutmadi beni ☺
OnurunAnnesi2019 Gyed tombismis masallah. Ama dedigim gibi bazen ultrasonda yanilma olabiliyor. Benim doktorumda once son adet tarihimi yanlis hatirladigimi iddia etti ama sonra cok fazla dert etmedi, genetik faktor + iyi beslenmeden bebek tombis olabilir dedi.
OnurunAnnesi2019 Gyed evet normal. Gecen bir arkadasim dogum yapti 35.haftada bebegi 3.500 dogdu. Stres yapma hersey guzel olacak😊
Perininannesi OnurunAnnesi2019 artık Doğum yapsak iyi olacak ama 🤣 40. Haftayi beklersem 5kg olacak 🤣
Ozderr Civcimibeklerken arkadaşıma bir hafta sonraya gün vermişti tahlilleri yapılıp ama aynı günü sancıları basladı acil sezeryana alındı. O belli olmaz canım bebiş gelirse o kadar da bekletmez
1umutturyasamak Civcimibeklerken 21 günüm kaldı uyuyamıyorum bacaklarım agrıyo istemsiz yürüyorum evin içinde
Rabiaeser Civcimibeklerken 38+4 üm bende hiçbişey istenilmedi bnden sadece sancın çok olursa suyun gelirse nişan gelirse gel dedi 🙄
nilipek Civcimibeklerken 37+4 3000 gram, sıkıldıö bunaldım pırtlatıp çıkarasım geliyor duşta falan artık😀