Civcimibeklerken amin cumlemize. tedirgin olma. Hersey guzel olacak Allahin izniyle.
Bende cok agirlastim cunku benimkide 2 hafta onden gidiyor. Bence tahlillerden sonra cok ileri bir tarih vermez doktor. Eger sezaryanla doguracaksan 39.haftada dogum yaparsin, yani 38+'larda.