Gamzeciks Simgersin olabiliyor canım. Kuzenimin 2. Bebeğide öyleydi sezeryan ile doğum yaptı. Sadece doğum şekli farklı olacak. Gayet sağlıklı bebeği
Ersozburcin Simgersin bebek normal doğumla gelmez ters doğum dedikleri bebeğin makat gelişli olması sezeryan oluyor mecburi olarak cnm
Nursemomm Simgersin bnmde tam makat canm 36 olduk bunun sana veya bebeğe zararı yok sadece sezaryen oluyosun mecburen
Gamzeciks Simgersin evet normal doğum olmuyor bildiğim kadarıyla makat gelişli oldugu için sezeryana alıyorlar.
Tuna58 Simgersin büyükmüş bilmiyorum döner mi bana doktor 37 haftaya kadar döner demişti de seninki de yaklaşmış 37ye 🤗 farkediyormusun ters olduğunu bi belirtisi var mı hissettiğin
Simgersin Tuna58 Tuna58 bundan 4 gün önce kasılmalardan dolayı hastanede göz altında oldum çok şükür bir sıkıntı çıkmadı doktor büyük ihtimal sezeryan dedi ben de epitural istiyorum. 37 haftayı geçsin dedi çünkü 37.haftadan gerisi pramitür bebek oluyor ya 😊
Tuna58 Simgersin bende 36yım ama benimki 34te normal doğum pozisyonuna dönmüştü. Ama bi kaç gündür böyle alt tarafta baskı filan hissediyorum terskende böyle olurdu dedim acaba yine mi döndü
Tuna58 Simgersin bende de var ama aşırı zorlamıyor beni hastaneye gidecek kadar. Seninki cok fazlaydı da ondan mı hastaneye gittin
Simgersin Kendim de normal istemiyorum zaten o yüzden sezeryandan sıkıntım yok ama zor mu olur nasıl olur onu bilemiyorum
Tuna58 Simgersin açıkcası bende sezeryana yatkınım o yüzden öyle detaylı soruyorum belirtilerin nelerdi ters olduğuna dair filan diye belki benimkide terstir diye 😂😂