Rhk0158 oncelikle gecmis olsun ama alttan muayene olmak dusuge sebep oluyor diye net bisey olsa yapilmaz zaten degilmi 3 kez alttan muyene oldum 6-11-16 haftaliktim hicbirsey olmadi cok sukur yiyecek ekmegi yoksa olan oluyor zaten alttan muayeneyle alakasi yok ama keske biraz daha nazik olsalarmista sizi bu kadar korkutmasalarmis ki her devlette bir degil