Busra0550 sizin haftaniz buyuk oldugu icin baglarlar ama gitmeden önce arip bi sor her hastanede kadin dogum olmuyo acilde ve hic bakmadan yolluyolar ben en son gittiqimde 20 haftaliktim kasik agrisi oldugu icin alttan muayene ettiler haftasi buyuk olani ntsye aliyolardi