Merveceeee Adetim normalde 22 günde bir oluyor iki gün gecikti ama 1 haftadır ki kasiklarimda agri var midem de yanma oluyor hamilelik olur mu acaba ilk hamilelik olucak da 🙂
Eliffaltun Merveceeee ben 2 gün gectikten sonra test yapmıstım canım olabilir yani hayırlısı olsun 😊😊
Breub Deniz25 lekelenme olduysa dikkat et canım sürekli doktor gözetiminde ol Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲 🤲
Esra1260 Deniz25 korkacak bişey yok canım benimde aynı adet olacakmışım gibi ağrıyor rahim büyüyor bu tarz ağrılar çok normal 😊