cannarz bugün gttim ben kontrol için ,banada fetal ulturoson tarihi verdiler bunu bizim hastane yapıyor ama ayrıntılı bizim hastanede yok etlik zübeyde de yaptırıp sonucu bize getircekain dediler 16+5 haftalıgız biz,devamlı kontrollerim gatada,sizdemi gataya gidiyorsunuz