Duyguvv bence erken canım bi sorun yoksa 39 u beklemek istediğini söyle sonuçta her hafta nst ye bağlıyorlar usg ile ölçümler yapılıyor bebeğin erken doğunca küveze koyuyorlar solunum sorunu oluyor zaten sezeryanlı doğumlarda niye böyle saçma isteklerde bulunuyor doktorlar anlamıyorum ya