Hacer67 benimde 2. Gebelik ve sezeryan olucak suan 35 haftaligim 37+1 de alicak gün verdi cunku gebelik kolestazim var ve dogum sancilarim basladi kendi gelmemesi icin ve kolestaz kaynakli 37yi doldurmaması gerktigi icin alinior sizd3 herhangi bi saglik problemi yoksa bebegin ne kadr kalsa okadar iyi muhtmln 39da alır