nazlihasan Aysegolcuk ne zaman hayırlıysa o zaman gelsin canım acele etme 😊 bak ben geldim hala bekliyorum sancılarımda azaldı iyice
Esba2019 nazlihasan canım çatı muayenesinde canın acıdı mı bide şey ayıptır sorması 2 parmakla mı bakılıyor çatı muayenesinde bende korkuyorum 34+2 oldum az kaldı o 37 lere de 🙏🤦♀️
nazlihasan Sarayhelvasi 37+2 olduk dün sızıntı şeklinde suyum geldi sancım da çıktı aynı zamanda yatış verdiler canım