butterfly4 ben 62 kilo ile hamile kaldım şuan 32. Haftamda 64 kiloyum neredeyse seninle aynıyız diyebiliriz karnım da öyle çok fazla büyümedi (tabi bebiste sıkıntı yok şükür) defactodan üçüncü ay m beden almıştım yani pembe şeritliydi belden ayarlaması yok o yüzden hep aşağı düşüyordu modeli ve kumaşı güzeldi ama bel ayarı olmayınca memnun kalmadım, gebe'den 40beden kot pantolon aldım aşırı memnunum, diğer taylarim da lcw dan hamile olmadan önce lcw dan aldığım kumaş pantolonlar hep 36 veya m beden olurdu hamileyken de aynı beden aldım çünkü zaten hem hepsinin beli ayarlı hem de hamileye özel yapıldığı için daha rahat bol kesim 👍