zynpgdkl klişe bi laf vardır ya anne olunca anlarsın diye gerçekten anne olmadan anlamıyomuş insan bende bugün aynı şekilde annemi aradım sende bana hamileyken bu kadar zorlandıysan hakkını nasıl ödicem dedim gülüyo bana evin en küçüğü benim değişik geliyo onlara bide ilk gebeliğim 🙈 rabbim zamanı gelince bi avazda kurtarsın inşallah rahatlıkla geçsin bundan sonrası emin olun duamdasınız 🙏🏻