Bu kadar tepkili olmayın evet para kesiliyor ama sonuçta insanlar babalarının hayrına yapmıyorlar bu işi. Siz de eşiniz de çalışıyorsunuz yapmadığınız şeyler için maaşınızdan kesilse hoşunuza gider mi ? Kaldı ki gebeliğinizde bir sorun çıksa allah korusun hemşirenize takip etmediyse soruşturma bile açılabiliyor. Devlet gebeleri bebekleri takip zorunluluğu getirdi dolayısıyla takip aşı işi zorunlu bir iş. Hemşirenizin tavrını uygun bulmuyorum ama sizin eleştirilerinizde biraz ağır. Ayrıca yapılan testler sağlık ocağında yapılmıyor. Hemşireniz test için kan ya da idrarı alıyor devletin laboratuvarları var toplu şekilde oraya gönderiliyor ve sonuçlar orda çıkıyor. Yani sonuçların yanlış ya da geç olmasında doktorunuzun ya da hemşirenizin bir suçu yok. Dediğim gibi hemşirenin tavrını bilmiyorum şahit olmadım tavrı uygun olmayabilir ama lütfen sizde bu şekilde karşılık vermeyin..