Yagmurerol canım merhaba , bende panik atak hastasıyım , 21 haftalık hamileyim şuan herşey normal ilerliyor ben de normal Doğum yapmak istiyorum fakat çevremdekiler sen hani panik atak hastasısın normal Doğum yapamazsın diyorlar bende bi önyargı oluştu , ya o an panik atağım çarpıntım tutarsa diye sence ne yapmalıyım?