HalisEbruoban Askkokuluyavrum canim ilk zamanlar gogus hassasiyeti oluyo sonra geciyo korkma 15 haftalikta daha kucuk hissetmemen normal korkma
Askkokuluyavrum HalisEbruoban 19. Haftadayım canim 15 haftadan beri hissediyordum 1 aydir hissediyordum çikolata yedim bekliyorum simdi bakalım kızım tepki verecek insAllah
Pinkk30 14+5teyim bütün belirtilerim gogus agrimda sizlamasi da dahil hepsi bitti sanki hicbsey yok gibi suan 2 gündür boyle dünde kontrolum vardi bebegim o kdar hareketli ki doktorada soyledm endiselndigimide bu haftalarda butun belirtilerin biter zaten prenses aylarina girdin dedi hic korkma icini ferah tut 🤗
Askkokuluyavrum Pinkk30 Aminnn insAllah canimmm ağzın bal yesin evladıma sağlık diliyorum Ve bütün annelerin evlatlarına sağlık diliyorum insaallah
Sarem Askkokuluyavrum korkma cAnım benimde 8. Haftada bitti öle belirtilerim korkmuştum ama kalp atışını duyduk belirtiyle alakası yok kanaman falan yoksa için rahat olsun. Mesela benim dün migdem bulandı bu gün çok iyiyim. Hamileligin her günü bir olmuyor.
bebekteyaparimkariyerde Askkokuluyavrum kız ben 26haftalığım bazen hamile olduğumu unutuyorum nerdeyse biraz bi sakin kal.
Busra0550 Askkokuluyavrum merak etme yoktur Allah evlatlarımızı bize bağışlasın bizide evlatlarımıza 💗.
1ogrencianne Askkokuluyavrum bir şey yoktur bence canım bebekler büyüme esnasında çok hareket etmiyorlarmış ondan olabilir. İçini ferah tutmalısın bebeğin iyidir korkma 😊 göğüste hassasiyet bende de azaldı ilk zamanlarda çoktu şimdi çok az kaldı ona göre bunlar normal şeyler bence 😊
Sebnemust Askkokuluyavrum uyuma evreleri basliyo bu haftalarda kalbini ferah tut beklemeden git doktora
snykz Sen bi git doktoruna madem için rahat etsin ama ağrılar sızılar bir anda kesiliyor bi başkası geliyor anı anını tutmuyor hormonsal faliyetlerin bnm gögüslerim de seninki gibi oldu, bebek rem uykusuna başladı ondan da hareketlerini hissedemedigin anlar olucak hiç korkma hepimiz aynı korkuları kaygıları yaşıyoruz ben de obsesifim anksiyetem var seni çok iyi anlıyorum inan.
Askkokuluyavrum snykz gerçekten çok çok zor İnan bende seni anlıyorum gittim doktora göründüm çok şükür bir şey yokmuş 🙏
Slnrhz Deryassssssss daha tam olarak hissetmiyorum bazen bi kıpırtı oluyo Bn bebek diyorm ama herkes erken diyo
Zmrtbdk Askkokuluyavrum hiçbir şey yoktur canım.Anksiyete bozukluğunun klasik aldatmacaları bunlar.25 haftadayım bazen 1-2 gün hareketlerde aksamalar oluyor.Vücut gebeliğe alıştıkça o ağrılar geçiyor zaten ya da dediğim gibi sen vesvese yaptıkça ağrımıyor diye kendini de dolduruyor olabilirsin.
Askkokuluyavrum Zmrtbdk evet kendi kendimi dolduruyormuşum doktora da söyledim Böyle zaman geçmez daha en az 20 haftan var sabırla beklemen lazım dedi 😔😔 anksiyete çok zor birşey
Deryassssssss Slnrhz Anladim Kuzum bende 15.5 haftalikim sadece arada sag arada sol tarafta sipleme ve gobek delugimden ceklime gibi bisey issediyorum ama bide karnin sisme basladimi