Bulut74 Elvn göbek oyuntu ben buladım nereye baktıysam. İnterentte de çok baktım yok. Siz nerden aldınız acaba?
Bulut74 Ymr67 2 sene kullandım çok memnundum. Sonra bezi Bıraktı kızım. İlk bir buçuk sene Prima kullandım hiç memnun kalmadım, büyüdükçe sızdırma yaptı. Bimin bezi de gayet güzel 👍 onu da kullandım.
Ymr67 Reina dün inceledim bezin içinden koku geliyo evet güzel ama kimyasal olduğunu gösterir bu o yüzden primayı eledim seçeneklerden