Zeynka ilk aylar çok kaka yapıyorlar, yani sızdırma olayı da yine bezle alakalı diye düşünüyorum. Ben primadan başka kullanmadım, diğerleri iyi ya da kötü mü kendi tecrübem yok ama çevremden bildiğim kadarıyla prima çoğu annenin tercih ettiği bir ürün. Pişman değilim, en ince olması, en iyi emme gücüne sahip olması, pişik yapmaması , sızrdırmamasıyla benim tercihim, umarım siz de sorun yaşamazsınız