1ogrencianne Yprkk hahaha o çok ileriki yaşları düşünmüş herhalde yaa 😂😂 şimdilik sadece peluş aldım ben bir de sesli piyano 😂😂
Yprkk 1ogrencianne ama eşimin işi dolayısıyla artvinde yaşıyoruz. Aileler elazığda 2 buçuk aydır burdaydım yarın Artvin’e gitcem bir ay sonra gelip eylüle kadar Elazığ’da kalcam yine 😁
1ogrencianne Yprkk yakınmışız 😂 ben de adanalıyım eşim buraya atandı diye geldik sıkıcı bi şehir ya yapacak pek bi şey bulamıyoruz bol bol yürüyorum 😂😂
Yprkk 1ogrencianne Artvin daha yokluk şehri 😁 doğası insanları harika ama söz konusu sosyal hayat sağlık olunca pek seçeneğin olmuyo
1ogrencianne Yprkk yani Elazığ’a göre bayağı kötüdür bence de 😂 büyük şehirde yaşayan biri daha küçüğüne gidince zorlanıyor valla