Yprkk Kızlar nasıl gidiyo hamilelik şu hafta içinde karnım iyice belirginleşti artık 😊sizde durumlar nasıl ?
1ogrencianne Yprkk 18+4’üm canım ben de karnım yavaş yavaş belli olmaya başladı benim de pantolon dar olunca anlaşılıyor 😊
1ogrencianne Yprkk benim de 1 tanesi oluyo onu da büyük beden almıştım karın kısmını sıkmak istemiyorum bebeğe zararı olur diye korkuyorum hamile pantolonu alcam ben de 😍 hareketlerini hissetmeye başladın mı 😍
Yprkk 1ogrencianne yok ya hiç hissedemiyorum 😔o kadar çok istiyorum ki artık dokunduğumda hissetmeyi . Sen hissediyo musun?😊
1ogrencianne Yprkk öyle sürekli değil ama sadece elimi koyduğumda bazen hissediyorum, sağ tarafımda. tabi güçlü değil daha damar atması gibi oluyor 😊 Cinsiyeti ne bebeğinin 😊
1ogrencianne Yprkk Allah bağışlasın canım, benim de oğlum olacak inşaAllah 😊 alışverişe başladın mı bebek için 😊
Yprkk 1ogrencianneAllah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏 son iki ayda başlamayı düşünüyorum. Bi arkadaşım dokuzuncu ayda kaybetti çocuğnu bayağı etkiliyo psikolojisi😟korkuyorum açıkçası
1ogrencianne Yprkk son aylarda da maddi külfeti çok fazla oluyormuş canım, önceden almayı öneriyorlar. alışverişle onun alakası yok ama kaderde olan bir şey sonuçta bizim de yarına çıkma garantimiz yok ki güzel düşün güzel olsun, psikolojini bozma 😊
Yprkk 1ogrencianne birikimi yapıp son zamanlarda alayım diyorum işte. Yoksa son dk sıfırdan toparlanmaz hiç bişey tabi . 😁
1ogrencianne Yprkk aynen birikim yapabileceksen olabilir ama ben buradaki yorumları okudum son aylar çok ağırlaşıyormuş insan herkes önceden alın yavaş yavaş demiş. Ben de sadece 10 tane zıbın ve alt temizleme pamuğu aldım. Bugün de aliexpressten oyuncak sipariş ettim 😂😂
Yprkk 1ogrencianne oyuncak konusunda eşim benden heyecanlı ya 😁uzaktan kumandalı araba alalım bebek alalım diye oyuncakçıya sokuyo beni habire 😂
1ogrencianne Yprkk hahaha o çok ileriki yaşları düşünmüş herhalde yaa 😂😂 şimdilik sadece peluş aldım ben bir de sesli piyano 😂😂