Hicranatov Bizde 23 haftalık olduk 7 kilo almışım 60 ile hamile hergün koşu bandında bir saat yürüyüş yapıyorum egzersiz ve pilates yapıyorum ekmek kahvaltıda 2 dilim kepekli yiyorum onun dışında hiçbir ögün ekmek tüketmiyorum yinede 7 kilo aldım işte 🙄
Elikkk Zeytinusss ben o kadar dikkat ettimki su 1 ayda ipin ucu kaçtı doymak bilmiyorum resmen son aya gelmeden 15 kilo almış olurum dikkat ettiğim halde herkesin bunyeside farklı bebek doğunca diyetle falan çözeriz inşallah
smnr5506 Minedemir15 hayır aksine gayet iyi doktorum bir hafta önden gidiyor dedi kilo olarakta iyiymiş ne yapayım olmuyor elimden gelen bu 🤗
Minedemir15 Bn en 10 kilo almıştım şimdi 12-13 olmuştur hiçte takmıyorum başta takıyodum tekmelerini hissettikten snra aynaya bakıyodum ay kilolara bak diyip yüzümü düşürüyodum snra aman nolacak bn böyle kiloya kurban olurum diorum😂 onu kucağıma aldiğimda kokusunu içime çekerek öptüğümde kilo kimin umrunda olacak😍😍
avukathanim Bence de herkesin bünyesi farklı.Hamilelikte diyet imkansız hale geliyor.Asla kontrol edemiyosun.Herzaman kilo almaya yatkın olduğumdan diyetik beslenirdim.Son haftamdayım 21 kilo aldım 😀 Ama şöyle söyliyim özgürce kendimi sıkmadan yemek yemenin verdiği mutluluk 🥰 Ha birde aşerme var hayatımda karpuz sevmeyen ben kışın ortasından beri karpuz aşerip karpuz yiyorum eşimde beni hayretle seyrediyor 😂 Özel bir dönem hepsi geçici süreç tadını çıkarmak lazım 🥳
Elifee Minik1360 hareketin nasıl peki canım hareket pek etmiyorsan olabilir aynı hamile kalmışız kılı olarak 37 haftalığız 8 kilo aldım Ama ben dıkkat ediyorum yememe ondan
Elifee Zeytinusss aslında 7 ayda 12 kilo az değil ki son 2 ayda daha hızlı kılı alınıyor benim doktor çok takıntılı kılı konusunda da 🤗
Zeytinusss Elifee canım bende ondan bahsediyorum sende kilo almayan kervandansin😀 ben dombili tayfadan😅 benim doktor hele bir azarladı beni görmen lazım ama diyet yapamiyorum ay sonu kontrolünde tekrar kilo almış olucam ne yapar artık bilemiyorum 🙄
Bimet 35+1 12 kilo aldım bünye ile alakalı diye düşünüyorum ikinci çocuğum bu ve çok dikkatli ilerledim düzenli yedim kıstım kendimi sürekli firenledim aynı haftada yine aynı kilodayım😘
efsanee_ Minik1360 bnce psikolojik bu kilo alma işi. Bn 5buçuk aya kadar 1 kilo almıştım. Çevre baskısı vs derken yiyorum kilo almıyorum diyodum . 29.haftaya geldigimde 8kilo aldım dr böyle gidersen diyetisyene yollarım felan dedi. 🙄 Şimdi de çok alıyorum diye kafaya taktım 32 deyim artış yok kiloda.
Bluedreams efsanee_ ben de 29. Haftada 7 kilo aldım doktorunuz cok deyince bi sorguladım diyete mi girsem😿
Elifee Zeytinusss ben bir kontrolde 1 ayda 2.5 kilo almışım diye çok kızdı doktor baktım doktor haklı böyle giderse çok alacağım sonra çok dikkat ettim 3 aydır yarım kılo aldım
Zeytinusss Elifee dikkat ettim derken canım ne yaptın mesela ? Bayağı diyet mı uyguladın yoksa belli şeyler mı yemedin
efsanee_ Bluedreams ben 68 kg.La hamile kaldım ama 🙈 Yani alt yapım sağlamdı 😂 Sen kaç kg hamile kaldın. Çevremdeki herkes bu kilonun çok normal olduğunu söylüyor
Dilanakbaba 33. Hafta 16kg aldım.çok zayıf hamile kaldım diye çok göstermiyor ama haftada bir kilo alıyorum o sinirimi çok bozuyor.sonuçta 5 hafta var doğuma.artık almak istemiyorum.çok yemediğim halde alıyorum birde😭
Btlblgn Minik1360 kiloyu hiç dert etme ben hamileliğim boyunca ağladım çok kilo alıom die burnumdan getirdim 38+4 de 17 kilo alarak girdim doğuma 5 gün oldu Doğum yapalı 5 kilo gitmiş bile
Dilanakbaba Btlblgn benek suyu eşi falan 5-7kg Doğum yaptığın gün gidiyor satende.önemli olan kalan 10kg vermek.bende sanırım 17-19kg arası Doğuma gireceğim.
Cnsmrc hunilimom bende aynı sizin gibiyim 89 ile hamile kaldım 178 boy. Ama daha 22. Haftada olmama rağmen şuan 94,5 çıkıyorum. Hiç bulantım olmadı iştah problemim olmadı o yüzden başından beri düzenli şişiyorum 😰ve şuan acayip kafaya takmış durumdayım bu durumu 100 ile Doğuma gitmeyi hedefliyordum da sanırım hayal olarak kalacak
hunilimom Cnsmrc bende 100 ile doguma giricem diyordum daha 5 hafta var doğuma şimdiden 101 olmuşum 🙄 kollarımdan kilo aldım sanırım kıyafetlerim kollardan olmuyor tuzu tamammen kesicem artık