Rapunzelll valla şöle diyim istanbul içiysen teslimat olunca ödeme yapılsun biz öle yaptık ama şehirdısı önceden alıo olabilirler biz eşimle direk firmaya gittik cumartesi pazartesi teslimat oldu resım yukleyemıyorum odamızın resmını atardım ama olmaz güvenebılırsın