Damlalokum eşim 27 Nisanda gelecek jandarma il dışında hastane de merkezde zaten şimdi gitmem imkansız canım otobüs ile giderim ama o çok yorucu oluyor bir hafta daha beklemem lazım maalesef nidikart verdi Dr 3 saate kadar fayda ediyor sonra yine sancı oluyor sabah akşam içiyorum onu arttırsam mı acaba