Srfn11 Yamanbebek Ben 32 yim kilosunu dha blmiorm gitmedim doktora en son 1750 iydi 30. Haftada😀geceleri uykular ne alemde 🙄ben artik bittim de 😫😫😫😫😫🙊🙊🙊🙊
Yamanbebek Srfn11 benim tuvalet sıkıntım var çok kalkıyorum 🙀 ama uykuya düşkün biri değildim zaten zorlanmıyorum ☺️
Srfn11 Yamanbebek Ben cok duskunum o tuvalet hele beni bitiren tek sey birde ayaklarimin yanmasi ve mide yanmasi😳😫😫😫
Kahramanlar 32 haftada 2100 dü bugün 33 oldu Cumartesi den Cumartesi ye 1 hafta oluyor kızım yanlız ben hiç iyi değilim eşim 15 gün anca bekler diyor ben 20 gün daha dayanırım diyorum Dr ise 20 Mayıs’ta 30 gün diyor bizde doğum sıkıntısı var yani sancılar hat safhada dayanacağım miniğim abisi gibi kuvezde kalmaması için acılara dayanıyorum kimseye söylemiyorum sancı olunca banyoya gidiyorum ılık su ile belden aşağımı yokıyorum uykum geldi deyip odama geçiyorum dr gitsem alırlar diye korkuyorum bir hafta önce 2100 dü biraz büyüsün istiyorum
emircagandestan Kahramanlar sizin yaptığınız iyi birsey degil ki hadi karninuzda öldü nerden bileceksiniz sancim var diyorsunuz ve doktora gitmiyorsunuz kuvezde kalabilir ne olacakki.26 haftdlik diguran var
Burcu3572 Kahramanlar amin senin de sağlıkla gelir inşallah sıkıntı yapma kendine daha erken şimdi doğması sen protein ağırlıklı beslen