Yasemincifci
Daha alır degilmi öyle yememezlik yapan biride değilim yumurta , hergün havuç suyu , süt satnlardan hakiki inek sütü alıyorum onu içiyorum. Kendim yogurdumu çalıyorum onu tüketiyorum , çilek , bitter çikolata falan yiyorum hem vitamin alsin kemikleri gelişsin diye hemde doğuma kadar 3 kiloya ulassin diye açıkçası 3 kilonun uzerine de çıkmasını istemiyorum