balarisi06 Kuzum neden üzüldünnn , başta hiç stres yapma kendine bak ve bebek düşünceni unut .. Asla vücuduna stres sokma papatya çayı al mesela adet sürecinde iç sürekli rahatlatır seni , eger hamile kalırım mı acaba diye başlayınca cidden olmuyor bak ben 4-5 ay öyle denedim , Sonra da tiroid hastası çıktım doktor gene yasak dedi 4 ay daha bekledik. Ama hiç bebek fikri yokken hamile olduğumu öğrendim ben doktora tarlusal yazdırmaya gitmiştim biliyor musun 🤣 Kandan bakalım yoksa yazmam dedi görünce şok oldum 3bucuk haftalikti, o yüzden asla stres yapma kendine unut gebeliği vücudunu da strese sokma asla , gör bak olacak , dualarım seninle 😍