balarisi06 Kızlar yarın adet günüm ama bir kaç gün önce sulu bembeyaz akıntı gelmişti baya bi şaşırmıştim normalde hiç olmaz adet öncesi bugün de hafif kasık ağrısı gibi bir his sol tarafimda iğne batıyor gibi oluyor ve sulu kahverengi akıntı geldi belim baya belirgin ağrıyor biraz da baş ağrım var sizce adetim mı geliyor yoksa yerleşme olabilir mi gebe kalmış olanlar yardımcı olun lütfennnnnn çok garip haldeyim çok korkuyorum adet diye ama bir tarafım çok heyecanlı adet öncesi yasadiklarimla farklı hissediyorum inşallah doğrudur
Alyamm balarisi06 canım benimde adet olcağım gün kahverengi açık pembe bir akıntım gelmişti bir damla kadar hatta adet oldum sanmıştım devamı gelmedi iki gün sonra test yaptım pozitif çıktı canım inşallah seninde öğledir
Sibelacr balarisi06 bence hamılesın🙈🙈 çünkü anlattıklarının aynısını ben de yaşadım 😇 yerleşme olabılır benım öyle olmustu
Asmuas balarisi06 bende adet olacam diye beklerken hamile olduğumu öğrendim aynı belirtiler bendede vardı çok akıntım vardı beyaz akıntım göğüslernde var mı hassasiyet
balarisi06 Alyamm nolur dua et canım inşallah öyledir benimde çok istiyorum inşallah devamı gelmez 🙏 başka neler hissettin ağrı felan oldu mu sende anlatımısin biraz şimdi hamilesin demi ne kadar oldun 😊
Alyamm balarisi06 canım ağrı oldu bide benim vucud ateşim çok fazla yükseldi eşim dokunamıyordu o kadar sıcaktı vucudum şuan 38 inci haftamızdayız doğumu bekliyoruz
balarisi06 Sibelacr canım başka neler olmuştu nolur anlatın bir süredir cok üşüyorum bugün bir ara belimden sıcak bastı öğlen geçti sonra adet öncesi çok fena olurdum ben bu ay olmadım eşime hı adet olmicam gibi dedim durdum inşallah yüzüm kara çıkmaz
Sibelacr balarisi06 benım belım çok ama çok agrıyordu goguslerım agrıyprdu ve rengı degısmıstı adet oldum ama rengı kahverengıydı 😌
balarisi06 Asmuas kasiklarimda ağrı oldu mu hiç peki canım hafif sizildiyor acaba ağrı artıp adet mı olacağım ki
Sibelacr Sibelacr su an 8 aylık hamıleyım🥰 darısı senın basına insallah 🙏🙏 ve tüm ıstıyenlere rabbım nasıp etsin🤰🤰
balarisi06 Sibelacr benimde belim ağrıyor of çok panik yaptım inşallah adet olmam ama adet olunca hemen gelirdi böyle gelmezdi beklemem lazım sanırım sabirsizlandim ne kadar sürdü kahverengi gelen şey canım
balarisi06 Sibelacr sağlıkla alın kucağınıza inşallah âmin darısı bizlere inşallah çok dua et bize canım 🙏
balarisi06 Sibelacr adet günüm yarın normalde canım kahverengi böyle su gibi aktı biraz şu anda gelmiyor gelmesin yaaa 😥 adet olsam sökülemiyor derdim ağrıyla gelirdi kırmızılar ama ağrı gelmedi şimdi hafif sızlıyor geçiyor
balarisi06 Sibelacr adetin 3 gün geldi ama kahverengi geldi doğru anladım demi canım o zaman beklemem lazım benim