Elifelif49 Canım bende 6 günlük taze sezeryan lı anneyim ve ikinci sezeryanım bu seninle aynı durumdayım acıdan başka bişey hissetmiyorum ve aynı senin gibi sol tarafım özellikle çok acıyor ilk sezeryanımda 3 günün sonunda evimi süpürmeye başlamıştım şimdi bebeğimi kucaklayıp yan odaya geçemiyorum buda yetmezmiş gibi karnımın içide çok acıyor yarı kambur anca yürüyebiliyorum. İlk sezeryanımı özelde olmuştum bunu devlette yaptım maddi durumumuzdan dolayı yapmaz olaydım ameliyatımıda resmen acı çekerek yaptırdılar ağladım bahıltın diye bebeği çıkarana kadar narkoz daha fazla veremeyiz dediler bebekten sonrasını hatırlamıyorum sadece ve ben bu acılarımı devlet hastanesindeki doğumuma bağlıyorum tek isteğim Bi an önce ağrılarımın acılarımın dinmesi 😔😔😔