oykusss Uyku düzenimi bı türlü oturtamiyorum. Gece 2 de uyusam da öğleden sonra 3 de uyanıyorum. 12 de uyusam da , öğlen 3 de kalkıp kahvaltı yapıp 2 saat sonra geri uyuyorum. İyice kutup ayısına döndüm. Siz nasıl oturttunuz uyku düzenini ? ☺️
Dilanyilmaz55 oykusss valla ben 9 haftalık oldum gebeligimi bildim bileli uyuyorum bu uyku yakamızı bırakmayacak galiba 😂
DemetDigesu oykusss bıraklsalar tum gun uyurum canım acıkıyorum yıyıyorum yatıyorum gece uyuyamıyorum mıdem sureklı alev alev yanıyor malum tuvaletle aşk yasıyorum sureklı çiş🤣🤣🤣
alyavetuna oykusss ya bende hep uykulu ve yorgun haldeyim ama uyku kalitem düştü eskiden 10 saat uyurdum kaliteli uyurdum şimdi sürekli uykum var ama.uyurnuyanik gibiyim sizinde oylemk
oykusss Dilanyilmaz55 benim gibi olan birisini bulmak beni çok mutlu etti 🤣🤣 şuan uykuya dalmamak için kendimi zor tutuyorum. Daha yeni uyandım çünkü , bir haftadır sağlık ocağına gidip kayıt yaptıricam. Uyumaktan gidemedim 🤣🤣
Dilanyilmaz55 oykusss al benden de okadar benimde gitmem lazım ama nerde yataktan kalkıp mutfağa gidesim olduğum yerde uyuyorum valla 😂😂😂
oykusss Dilanyilmaz55 Evett özellikle doğduktan sonra hasret kalicaz sanırım 🤣 bide benim ilk bebişim bu , çevremde yardımcı olacak kimse de yok , bebek ağladığı zaman bende agliycam gibi geliyor 🤣🤣
Dilanyilmaz55 DemetDigesu şu tuvalet olayı çok sinir bozucu bütün gün söyleniyorum hasta bezi alicam kendime diye 🤣🤣🤣🤣
alyavetuna oykusss hahahahahahah sen çok yaşa heryerde şu muzip yorumların çok hoşuma gidio🤣🤣🤣 3 it ıç 5 lt bosalt🤣
Dilanyilmaz55 oykusss aynı bende öyleyim ilk gebelik bende de kimse yok eve çok peçete almamız lazim😂😂😂😂
oykusss DemetDigesu Şuan bende uzandım koltuğa hava da soğuk zaten bir bardak çay , ve battaniye eşliğinde sizarim birazdan ☺️
Dilanyilmaz55 DemetDigesu bide insan geldiği zaman bi saniye bile tutamaz hale geliyor öyle bi baskı yani
oykusss alyavetuna Aynısı uyuyorum ama uykumdan tat alamıyorum sürekli uyumak istiyor bünye , bizim bı komşunun bı kedisini vardı ona döndüm. Koltukta yatar iner halıya yatar tekrar uyurdu 🤣🤣 Ben de yataktan gelip koltukta sızıyorum 🤣🤣
oykusss alyavetuna Eee balımmmm hayat eğlenceli olunca geçiyor 🤣🤣 Eşimle markete gidemiyoruzz, bez bağlayıp gideceğim böyle giderse 🤣 yeter artık gene mi çiş diyor her seferinde 🤣🤣
DemetDigesu Dilanyilmaz55 evet sankı bır lıtre glecek damla bıle olsa asırı rahatsız edıyor mesaneye baskı yapıyor bebek ondan