Nursemomm Yolunda yolunda şükürler olsun , 1 yıl oldu yaklaşık leep konizasyonla kurtuldum sınırlar temiz dendi , İşte tesadüfen de hamile kaldım korkmam gereken hiçbir risk yok dedi , kendisi zaten çok tatlı bı doktordur. Devlet hastanesindeki doktora kalsa kanser durumunda rahmimi alacaklardı. Ama Aykan hoca şifa gibi geldi. Ve büyütülecek hiçbirsey yok dedi :)