oykusss Minikhamsim bende şuan İmom kullanıyorum ama yanında da akşamları mercimek köftesi falan yap mercimek de çok iyi folik asit kaynağı 😍
Minikhamsim oykusss onu çoğu kişiden duydum içinde omega falanda varmış sanırım bende onu alacam galiba ❣️
Nursemomm oykusss canm haftası erkense ımom kullanamaz ımom tek başına folik değil içinde bi vitamin mineral omega 3 ve folik var
Minikhamsim sevgitekes bende folbiol dedim onda çok preparat var dediler baska bi folik asit önerdi pek güvenemedim öyle diyince
oykusss Minikhamsim Evet yavrum baya vitamin var içinde 30 lu oda 48 lira falan 😊 Doktorum direk onu yazdı tercih edilen birşey sanırım 😊
Minedy Folbiol kullanıyordum drum Folic iod 12 kullan içerisinde daha çeşitli vitaminler ve iyot var dedi