Julidetvkc Kızlar merhaba 34 hf hamileyim sabahtan beri karnımdaki sertlik hic gecmedi ve artik rahatsız edici boyuta geldi. Hep oluyordu ama 5 dk sonra yumuşuyodu karnım böyle olan varmı??
Gzmanne Julidetvkc benimde olmuştu öyle bikere akşama kadar gecmemişti ılık su içtim rahatlamştm Bi dene istersen cnm içine şekerde aratablirsin. Ertesi günü nstye girmştm normal cıkmıştı
brldmr Julidetvkc bol su icin, dinlenin yatış pozisyonunu değiştirin. dogum sancısı ile 3 dk bir gelip 1.5 dk kalıyor gecmeyen agrı cok ilginc.
Damlalokum Julidetvkc hemen doktora git sertlik demek sancı veya kasılma demek canm ben 15 gün anlayamadım ta ki leke gelene kadar nstde de çıktı sancı olduğu ilaçlarla durdurmaya çalışıyorlar
Arife3507 Julidetvkc bende 34 haftalardayim gecen oyle oldu nst ye girdim cok az sanci çıktı yoruldu isen tum gun ayakta kaldiysan ondan olmuatir eve git ayaklarini yukari kaldirarak uzan demisti
Dilanmurat Benimde sertti gecmedi gittim baya sancım cktı nstde yatşm yapıldı ıgnelerle serumla falan durdular dogumu mutlaka doktora git ihmal etme
Julidetvkc Dilanmurat sabahtan beri hic gecmedi hatta 2 gün oldu hep sert ve karnım aşağıda hisediyorum
Julidetvkc Dilanmurat canmm bisey daha sorucam sana bebegin hareketlerini karnının altında hisediyomuydunn