Kubranarman canım en son gideceğim doktor Hatice taşlı.Ben ona gidiyordum ve en son gittiğimde 1.30 saat bekledim ve akıntım gelmişti.Odasına girdim gayet rahat bir şekilde bebeğin ölmüş dedi direk suratıma ve beni o şekilde eve yolladı.Kimseye Çekirge doruğu ve o doktoru kesinlikle tavsiye etmiyorum.Bildiğin devlet hastanesinden berbat.Benden sana bir tavsiye hemen o doktordan uzaklaş.Ve ben o gece gebelik zehirlenmesi olabilirdim.Verilmiş sadakam varmışki Birsey olmadı.Gülen yüzüne aldanma.Hatta benden önce gelen hastanın kocası çıldırıp hastaneyi ayağa kaldırdı.o iki saat beklemiş.Düşün artık😕😕😕