anneyim_ Hatice58 canım onun bahsettiği ağrı normak kramptan cok cok farklı.. bende ilk gebeliğimde afedersınız tuvalet esnasında buyuk bi rahim krampyla hatta kilitlenmeyle ihtiyacımı giderememiştim. Sonrasındada meger karnımda 1aylık ölü oldugunu öğrendım. Şiddetli ağrılar varsa doktora git bence ihmal etmeye gelmez önlemini alman lazım