anneyim_ Dilekcelik gerçekten mi 😍😍😍 sevinmem gereken bir durum o zaman rabbim bana bağışlasın bebeğimi inşallah bu mübarek gece hürmetine herkesin yavrusunu korusun Allahım
[silindi] anneyim_ olur olur senin daha erkenmiş tabi dikkat et ani hareket yapma özellikle çok az leke bile olsa doktora git.
23Zumra anneyim_ amladim canim bennde o zaman cok korkmustum ama naisl anlaticam diye yazamamistim 😂 hatta sey dusunuyorum Rabbim nasip ederse dogum edersek vajina bu sekil demi agiriyor acaba 🤦♀️
anneyim_ Rahaydor1523 günlük 3.5 lt su içiyorum🤦🏻♀️ Daha fazla istiyo canım içmiyorum fazlası zarar diye
Ozlemsvr anneyim_ Büyük ihtimal ondan oluyor. Doktora git zaten geçmediyse gerekli tedaviyi yapar doktor. Ayrıca aklıma kötü şeyler getirme rahat ol. Bu hamilelikte çok normal her hamilede olan bir şey. 😊
anneyim_ 23Zumra evet oda ayrı bi soru nasıl anlatıcam diye düşündüm başına gelen varsa elbet anlar yazar dedim çok şükür çıktı
[silindi] anneyim_ iyi o zaman Allah ın izniyle bişey olmaz. Zaten çok takma Rabbim yiyecek ekmeği varsa sağ salim taşta taşısan verir kucağına ama nasibi yoksa olduğu yerde düşer. Hayırlısı ile sağ salim al inşallah 🙏 ❣️
Hatice58 anneyim_ idrar yolu enfeksiyonundan da kaynaklanıyor vajinadan olan kramp bi sorun yoktur diye düşünüyorum korkutma kendini 😊