Selif ben yurtdışında yaşıyorum Londra da ilk doğumum 6 yıl önceydi ve o zaman herhangi bir çatı muayenesi yapmamişlardı ta ki açılmam olana kadar boylu ve iri bir bebekti kızım 3 gün ağrı çekmiştim ama açılmam olmamişti nst de ağrım yüksek görünüyordu öyle sadece Doğumdan 5-6 saat öncesi elle bir muayene etti doktor ve doğurabilecegimi söylemişti 4kg üzeri bebekleri bile normal Doğumla dünyaya getirdiklerine şahit olmustum ölüm olmadığı sürece sezaryene başvurmuyorlar diyebilirim burda simdi 26+2 haftalık hamileyim ve bir aksilik olmazsa gene normal Doğum gözüküyor.normal doğum için imkanlarınızı zorlayın derim herhangi bir saglık sorununuz olmadığı sürece çünkü Doğum sonrası hem sizin hem bebeğiniz için en güzeli 😍