Nazli744 canım 35+5 bendede sürekli oluyor yani karnım yirtilacak zannediyorum pazartesi dr söyledim bu kasılma lar doğuma isaretmis ve muayene etti bebeğim çok aşağı inmiş üstelik sezeryan olucak çok korkuyorum 2 hafta yatış verdi yoksa kuvezde yaticak bebeğim yani en azından 10 gun filan daha beklememiz gerekiyor yani soyle dr normal olup olmadığına o kadar versin için rahatlar en azından