iremguerbuez aynı sorun ben de vardı. Deli sıcaklarda bile 2 bardak suyu bana zorla içerirlerdi. Hamile olduğumu öğrendim zorlamaya başladım kendimi once 1 litre ile başladım ama yeterli olmadığını biliyordum. Sonra 2- 2.5 lt derken şuan 3.5 litreyi hergun içiyorum. 33 haftaya doğru yol alıyoruz. Idrar enfeksiyonu bile vardı hiç birşey kalmadı. Zor ama yaparsınız. Kesinlikle yaniniza sise koyun onun çok faydası var ve hedef belirleyin o zaman içiyorsunuz. Nede olsa herşey yavrularımız icin😊😊