Duyguukrtgl Aysegolcuk bende cok korkuyorum acıya hiç dayanıklı degilim :) pskilojim bozulur diye ondan daha etkilniyorım bazen dpgum yağanlar kötü geçenler cocugunu bile eline almak istemiyorşar o derece etkilenen ler var :) bende bundan korkuyorum aöa herkezin bir degil ama.
ozgeya mavi_8 İçinizi ferah tutun.benim de vardı 37+6 haftalıkken doğdu çok şükür. Allah size de kolay doğumlar nasip etsin🙏🏻