mavi_8 Ben epiduralsiz normal doğum yaptım.hastaneye gittiğimde açıklığım 8 cm olmuştu bile ve hastaneye girişimle bebeğimin doğum saati arasında sadece 1,5 saat var.
Evet sancı,ağrı,acı oluyor elbet ama herkesin acı ve ağrı eşiği farklıdır.Korkarak kendini sıkıntıya,strese sokma.İnan sonra bu muymuş diyorsun.hani hep söylenen bir şey var ya bebeğin doğduğu an her şeyi unutuyorsun diye,aynen öyle.doğum yaptığın an bütün ağrılar bıçak gibi kesiliyor.
Allah annelere bu gücü vermiş💗 hiç doğum sancısından öleni duydun mu? Hem artık imkanlar daha rahat.dayanamadığını hissettiğin an 4cm’den sonrasına epidural yapıyorlar.
O yüzden sadece o ana odaklan💗