Gmzmhr bende var hatta tam hamile kalmadan önce çok kötü bi operasyon geçirdim apse olmuştu onu boşalttırdım falan iyileşir iyileşmez hamile olduğumu öğrendim. Yapılan işlemde güya bir daha şişmeyecekti ama bazen yine şişip iniyor. Dilerim hamilelik sürecinde şişsede iner. Çoook kötü birşey☹