Canm çok geçmiş olsun bende böylr bi başlk atmştm ama kimse cevaplamadı çok kötü bir durum bidr hamilelikte bem iki kez geçrdm ilki apse yaptı yürüyemiyordm agrıdan doktor antibiyotk verdi 2 günde patladı rahatladm daha sonra 1 ay geçti ilki sag alt tarafta idi sonra solda çıktı doktorm sürekli tekrarlar bu cerrahi müdahele edelim dedi bende erken dogm felan olur diye korktm kabul etmedm oda kendiliginden patladı şimdi az da olsa fndık kadar yine şişlk var artk dogumdan sonra olursa çaresine bakcam