Cnrmom benim ilk bebeğimde 33 haftada gelişim geriliği var dediler. Sonraki haftalarda anlaşıldı ki bebek minyonmuş. 37. Haftada suyum bittiği için aldılar 2300 gr doğdu. Merak etme bende senin gibi sürekli hareket takip ediyordım sağlık ocağı na kalp atışlarını dinlemeye gidiyordum korkumdan. Ama sağlıkla doğdu. Zaten doğduktan 2 ay sonra olması gereken kiloya ulaşmıştı. Şuan 5 yaşında sıkma canını sağlıcakla kucağına al inşallah 😍