Baharkrmz 34+6 yız bizde dün kontrolümüz vardı doktorum bebeğin birazcık suyunun azaldığını söyledi geri kalan herşey iyi dedi ve dün ilk defa nst ye bağlandım sonuca bakıp bebek hareketlerinin nasıl olduğunu ssorup en son saat kaçta yemek yedin dedi tedirgin oldum bi sorun olsa söylerdi heralde 😔. Dün geceden beri o kadar tedirginim ki bişey varmıdır acaba neden öyle sormuştur diye durmadan uyandım tekme atıyomu diye kontrol ettim 😔. Bide zaten bu haftalarda artık büyüdükleri için sanırsam tekme hareketleri azalıyo bazem tak tak seriye bağlıyo bazen 2 dokunuyo duruyo. Rabbim bu kandil gününde tüm dualarımızı kabul etsin inşallah bütün annelerimize sağlıklı doğumlar naship etsin inşallah 🙏🏼🤲🏼