Duyguanneoluyor geçer inşallah korku telaş yapma canım eğer dediğim kadar basit olmamış olsaydı hiç post açmazdım bile bende bilmediğim için tedirgindim ve çekiniyordum benim gibi olanlar çok olucağını düşündüğüm için açtımki korkmadan muayene olsunlar ☺️