Necla06 Naniii doktordan doktora farkediyor muayene zamanı benimki 38+5 haftalikken olacaktı. Doğuma gittim 😍
Mrvmht123 Bnde çatı muanesi oldum bi kac saniye sürüyor ama.cnm cok yandi ne aradiysa icinde anlamadim canm cok hassas cok yandi kortun normal nasıl yapacam normali cok istiyrium ama çokta korkuyorum bn 40 hafta lik oldum hâlâ dogurmadim doktorum pztrsi sabah gel suni sanciyla baslatalim dedi hakkimizda hayırlısı allah yardımcımız olsun
Htctsbk Merve20 çatıda kendini kasma canım normal istiyorsan ister istemez elleri giriyor ve onlar alışmış zaten canını acıtmıyorlar normal istemiyorsan baktırma doktoruna güveniyorsan değiştirme doktora güvenmekte çok önemli
Merve20 Htctsbk canım bugğn değiştirdim doktorumu bu doktora çok fazla içim ısındı. Çatı muayenesi de oldum dediğin gibi kalmayınca hiç acımadı çok şükğr