Necla06 Merve20 canım kişiden kişiye değişiyor o ya bana acı eşigin dusuk dediler mesela. Kendimi kasmadım aslında yani en azından ben öyle sanıyordum iliskiden çok farklı ya ama şöyle düşün muayene olurken bebeğini kucağına aldığını düşün ve nefes egzersizlerini yap doktor derin nefes al dediğinde kontrol etmeye çalış nefesini. Ve inan sonrası müthiş mutluluk doğduktan sonra hicbirsey hatırlamayacaksın emin ol tek odak noktam emzirebilmekti.
Buketckr Çatı muaye ni yapmadan seni normal doğuma nasıl alıcak onu merak ettim? Suni sancıdan korkulcak. Birşey yokki ben hastaneye gittigimde az sancım vardı adet sancısı gibi 3 cm de acılmam vardı doktor yatışımı yaptı sonra serum verdıler o suni sancıymış bilmiyodum sancılarımı düzene soktu doğumu kolaylaştırdı yani 3 saat sonra bebeğimi kucagıma almışdım
senayck Merve20 yarın çatı muayenesi olacak olduğum için baya bi tırstım bir yandan da normal doğum olacaksa mecbur yapılacak hatta devamı gelecek diyorum bir yandan doktoru kizdirmaktan korkuyorum of of 🙄
Merve20 senayck ay lütfen korkma benden etkilenme yarına başka doktora randevu aldım bakalım nasıl olacak
senayck Merve20 girene kadar kendimi hem korkuttum hem motive ettim çok kolay geçti bayan doktora mi gitsem ki eli buyukmudur falan diye kendi kendime kuruyordum 😁 ama sağolsun çok narin davrandı doktor
denizanddefne Merve20 daha bile az acısı . 5 saniye sürdü benim bakıyorum demesiyle bitti demesi bir oldu ben de 9 ay ilişkiliye girmemiştim İnan bana kendini kasma yeter
Merve20 denizanddefne yarın diğer doktor da bakmak isterse dediğini deneyeceğim canım kasmıycam bu Sefer
uzunkirpik1728 denizanddefne peki hamilelikte ilişkiye girmemenin bir faydası oluyor mu ki çatı muayenesinde? Ben hep girdim çünkü ağrılı mı olacak?🤭
denizanddefne Merve20 evet derin bi nefes al çocuğunu düşün saniyelik biley normalde benim canım da çok tatlıdır inan
Merve20 [bilinmeyen] ikimizde de sıkıntı yok şükğr bebeğimde sağlıklı beden sunş teklif etti anlamadım bende
Elifee Merve20 normalde 42 ye kadar bekleyebilir aslında suni sancı normal sancıdan daha zormuş canım tecrübelilerden duydugum bence kendi sancını bekle günün gelsede derim
denizanddefne uzunkirpik1728 hayır aksine daha kolay olur . Biz hiç ilişkiye girmediğimiz halde kolay geçti diyorum ben yani ilişkşye girenler daha az zorlanır
Agapi00 Merve20 bende aynısı yaşadım🙈 37+5 im bakalım neler yaşıcam . Belki rabbim o sancı ile o gücü verir yaparız diyorum. Sonucta ağrı var sancı var ay olsada kurtulim dicez
Turgutbebek Merve20 çatı muayenesi kadar basit bisey yok bence bana da yapıldı, korkulacak büyütülecek birşey yoktu
Pelin86 Merve20 canim sen simir testti yaptirmadin mi hiç ayni hatta daha basit korkmana gerek yokki herkese ayni örnegi veriyorum arkadasim yaptirdi dedigin gibiymiş dedi. Gözünde buyutme korkulcak bisey yokki
Merve20 Pelin86 yaptırmadım hiç canım zaten yeni post açtım bugğn Çarı muayenesi oldum çok rahat geçti şükğr ☺️
Pelin86 Necla06 benim oyle olmuştu Gelen bakti giden bakti ebeye dedim niye el atip duruyonuz 😂 Yavrum el atmadan anlamamki kafa nerede diye 😁😁 o sancili halimle bile gülmüstüm