Duuyguum normaldir canım yediklerin rahatsız etmiştir. Bol bol su iç , 3 lt ye kadar su içmen gerekiyor her gün. Su tüketimin fazla olursa sorun yaşamazsin hiç ben 7+3 üm hiçbir gaz sancısı dahi yaşamadım şuan , benimde ilk hamileliğim suyu tüketmen aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonundan korur seni :)